حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون امام خمینی(ره) همواره بر اهمیت دفاع از فلسطین و پاسداشت روز جهانی قدس تاکید داشته و دارند و روز گذشته نيز عموم مسلمانان جهان را برای گرامیداشت روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه هاي خارجي، روزنامه السفير لبنان نوشت آيت الله خامنه اي رهبر ايران بر محو اسرائيل از صفحه روزگار تاکيد کرد. اين روزنامه نوشت: در آستانه مراسم روز قدس که روز جمعه در حمايت از فلسطين و محکوميت اسرائيل برگزار مي شود رهبر جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: اسرائيل يک غده سرطاني در منطقه خاورميانه است و از صفحه روزگار محو خواهد شد. رهبر ايران گفت: ستاره اميدي که در ايران در زمان پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ با عراق نورافشاني مي کرد باز هم در فلسطين طلوع خواهد کرد و سرزمينهاي اسلامي به ملت فلسطين بازگردانده خواهد شد. (آيت الله) خامنه اي تاکيد کرد: اسرائيل اين غده سرطاني که رژيمي ساختگي و دروغين است از نقشه جهان حذف خواهد شد. وي همچنين اظهار داشت راهپيمائي هاي روز قدس مشت محکمي بر پيکره دشمنان اسلام و دشمنان فلسطين خواهد بود و ايران معتقد است حمايت از فلسطين يک فريضه ديني است.

شبکه تلويزيوني المنار گزارش داد: رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد اميد به پيروزي مسئله فلسطين تحقق خواهد يافت و اين سرزمين به ملت فلسطين باز خواهد گشت.  آيت الله سيد علي خامنه اي ضمن اعلام اين مطلب افزود فلسطين به ملت آن باز مي گردد و اين غده سرطاني از صحنه محو خواهد شد.  ايشان مسئله قدس را اصلي ترين مسئله جهان اسلام دانست و تاکيد کرد اشغال فلسطين و اسکان صهيونيست ها در آن سرآغاز طرح اشتباه خاورميانه و ريشه همه مشکلات ملت هاي منطقه در دهه هاي اخير است.  رهبر معظم ايران افزود رژيم صهيونيستي و حاميان آنها تلاش هاي زيادي کردند تا مسئله فلسطين به فراموشي سپرده شود. وي از جهان اسلام خواستند در برابر اين توطئه بايستد.  آيت الله خامنه اي با اشاره به برخي تلاش هايي که براي فراموش کردن مسئله فلسطين انجام شده است افزود در اين چارچوب مسئله شيعه و سني و هلال شيعي را مطرح کردند.  وي گفت: اين يک خيانت است که ايران به عنوان کشوري که مسئله فلسطين را احيا کرده است براي جهان اسلام خطرناک خوانده شود.  آيت الله خامنه اي تاکيد کرد مسئله قدس براي ايران مسئله اي تاکتيکي نيست بلکه ريشه در عقايد اسلامي دارد. 

روزنامه هاارتص چاپ فلسطين اشغالي نوشت: آيت الله علي خامنه اي رهبر عالي ايران روز پنج شنبه  گفت اسرائيل از روي صفحه جغرافيا محو خواهد شد. به نوشته اين روزنامه، آيت الله علي خامنه اي روز گذشته اظهار داشت اسرائيل از روي صفحه جغرافيا حذف خواهد شد و سرزمين هاي اشغالي به فلسطينيان بازگردانده مي شود. آيت الله خامنه اي گفت چراغ اميد براي فلسطينيان جهت بازپس گيري سرزمين هاي اشغال شده خواهد درخشيد و رژيم صهيونيستي اسرائيل نابود مي شود.

روزنامه الوطن عربستان نوشت: رهبر ايران گفتند: رژيم اسرائيل از صفحه روزگار محو خواهد شد. اين روزنامه درنسخه اينترنتي امروز خود افزود: آيت الله علي خامنه اي در سخنراني اش درآستانه برگزاري راهپيمايي  روز قدس (امروز) در حمايت از فلسطيني ها و اظهار مخالفت با اسرائيل تاکيد کرد رژيم اسرائيل غده اي سرطاني و رژيمي جعلي در منطقه خاورميانه است.
اين روزنامه به نقل از ايشان افزود: ستاره اميدي که براثر انقلاب اسلامي درايران طلوع کرد و در جنگ با عراق درخشيد به زودي بر سرزمين فلسطين خواهد تابيد واين سرزمين به آغوش ملت فلسطين بازمي گردد.

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: رهبر جمهوري اسلامي ايران گفت رژيم صهيونيستي غده سرطاني درمنطقه خاورميانه است و نابود خواهد شد. اين روزنامه در نسخه اينترنتي امروز خود افزود: آيت الله علي خامنه اي با اعلام اين مطلب در سخنراني اش در آستانه روزقدس(جمعه امروز) گفت ستاره اميدي که براثر انقلاب اسلامي درايران طلوع کرد ودر جنگ هشت ساله با عراق درخشيد به زودي بر فلسطين مي تابد و اراضي ملت فلسطين به اين ملت بازگردانده خواهد شد. وي تصريح کرد غده سرطاني و جعلي رژيم اسرائيل از نقشه جغرافيا محو خواهد شد و راهپيمايي قدس در نقاط مختلف سيلي به صورت دشمنان اسلام و فلسطين خواهد بود. آيت الله خامنه اي گفت ايران حمايت از قضيه فلسطين را واجب شرعي به حساب مي آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار