رژيم هاي آل سعود و آل ثاني در عربستان و قطر نسبت به دولت سوريه اقدامات کينه توزانه انجام مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ آل سعود و آل ثاني به شدت نسبت به آينده خود نگرانند.

گزارشگر اين شبکه افزود: آل سعود و آل ثاني سرنوشت خود را به نتيجه بحران در سوريه مرتبط مي دانند.

 خاندان آل سعود و آل ثاني رياض و دوحه را به مراکز حمايت از تروريستها تبديل کرده اند. کينه سياه اين دو خاندان نسبت به سوريه به اندازه اي است که براي جنگ عليه آن ميلياردها دلار هزينه مي کنند. عربستان و قطر بر فرماندهي و هدايت تروريستها در سوريه نظارت دارند و زمينه به خدمت گرفتن تروريستها، آموزش و حمايت مالي و تسليحاتي از آنها را فراهم مي کنند.

در ادامه گزارش اين شبکه آمده است: روزنامه المنار فلسطين از برنامه ريزي براي عمليات خطرناکي عليه سوريه خبر داد که همزمان با انفجارهاي بي هدف در بازارها، مساجد و خيابانها اجرا خواهد شد. نگراني عربستان و قطر از آن است که سوريه هر بار توطئه هاي آنها را پيش از اجرا کشف مي کند و به همين علت مي توان با آنها مقابله کند.

گزارشگر الاخباريه خاطر نشان کرد: سازمانهاي اطلاعاتي دهها کشور اکنون به گروههاي مسلح در سوريه کمک مي کنند. هدف کنوني عربستان و قطر زمينه سازي براي ايجاد منطقه پرواز ممنوع در شهر حلب است تا مزدوران و عناصر مخالفان سوري بتوانند وارد اين منطقه شوند و در آن دولت تشکيل بدهند. توطئه ها عليه سوريه تاکنون به لطف پايداري ملت سوريه و دولت آن شکست خورده است.

برچسب ها: آل سعود ، آل ثانی ، عربستان ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار