نماينده مردم مراغه در مجلس اجرايي‌كردن فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اقتصاد مقاومتي را راهكار مبارزه با تحريم‌هاي يكجانبه غرب عليه كشورمان دانست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران مهدی دواتگری نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد) بهارستان و در نطق میان دستور گفت: با توجه به حادثه اخیر زلزله در استان آذربایجان شرقی از تمامی نهادها و ارگان‌های مسوول به خصوص صداوسیما می‌خواهم تا نسبت به پوشش خبری این حادثه حساسیت بیشتری داشته و به وظیفه ذاتی خود در زمینه اطلاع‌رسانی شفاف عمل کند.

وي ادامه داد: مهم‌ترین راهکار در مقابله با تحریم‌های اقتصادی پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و همگان باید با عزم جدی از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که در سال های اخیر برخی کشورهای اروپایی و غربیها نسبت به اعمال تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه ملت ایران اقدام کرده‌اند گفت: از همین جا به همه کشورهای غربی و اروپایی اعلام می‌کنم که ملت ایران با اتکا به خداوند متعال و تخصص دانشمندان داخلی از هر گونه تحریم‌ها هراسی نداشته و در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

دواتگري در پايان در تشريح مشكلات حوزه انتخابيه خود از مسئولان خواست تا نسبت به اتصال جاده مراغه به راه اصلی تهران ـ تبریز، تعیین اعتبار برای نوسازی و بهسازی راه آهن مراغه و ارومیه و همچنين  توسعه گردشگری درشهرهای مراغه و ارومیه اقدام كنند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: اقتصاد ، تحریم ، مجلس ، زلزله ، مراغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار