عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: اكنون دشمن با سلاح اقتصادي وارد ميدان جنگ با ايران شده و وظیفه دولتمردان و فرهیختگان اقتصادی این است که با گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری منویات ایشان را عملیاتی و کاربردی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حبیب برومند نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس گفت: امروز دشمن سلطه‌طلب، ایران را در محاصره کامل عملی قرار داده است و با جاسازی وسایل جاسوسی و رهگیری در اکثر کشورهای به اصطلاح همسایه از هوا و دریا کارها و حرکات ما را زیر نظر دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: در میان زورگویی آمریکا و ایادی آن حتی یک صدای اعتراض در دنیا وجود ندارد و نعره مستانه غرب جهانیان را مرعوب کرده است و سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر با آمریکا همسویی نشان می‌دهند.

برومند با بیان اینکه تنها ایران در مقابل جنایات، بی‌عدالتی‌ها و چپاول‌های آمریکا ایستاده است، گفت: آمریکا ما را محاصره کرده تا به زعم خود جلوی پیشرفت ایران را بگیرد و اینک دشمن با سلاح محاصره اقتصادی وارد میدان نبرد شده است و ما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با آنچه که در توان داریم به این جنگ اقتصادی رفته ایم به شرط اینکه وزارتخانه های مرتبط با مسائل اقتصادی با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی کامل اقدام به پیش بینی و رفع نیاز مردم کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تحریم ها دانستند، اظهار داشت: هم اکنون وظیفه دولتمردان و فرهیختگان اقتصادی این است که با گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری منویات ایشان را عملیاتی و کاربردی کنند.

وی در پايان با اشاره به پروژه های زیربنایی از جمله پروژه های کشاورزی گفت: لازم و ضروری است که بر پروژه‌های کشاورزی با دقت نظارت شود.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار