پلیس عراق اعلام کرد در حملات جداگانه که در مرکز و شرق این کشور روی داد ، 9 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا ؛ یک منبع پلیس که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری شین‌هوا گفت افراد مسلح در استان صلاح الدین در مرکز عراق به گروهی از غیر نظامیان که در کانالی نزدیک شهری در حدود دویست کیلومتری شمال بغداد شنا می کردند، حمله کردند و شش نفر را کشتند. آنها سپس از محل متواری شدند.

یک منبع پلیس استان دیاله که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری شین‌هوا گفت افراد مسلح در استان دیاله در شرق عراق به زور وارد خانه یک مامور پلیس در روستایی نزدیک بعقوبه مرکز این استان، در حدود شصت و پنج کیلومتری شمال شرقی بغداد شدند و وی و مادرش را کشتند و یک کودک را نیز زخمی کردند.

این منبع خاطر نشان کرد در رویدادی دیگر، یک غیر نظامی دیگر در حمله افراد مسلح نزدیک خانه‌اش در حدود چهار کیلومتری شرق بعقوبه، به ضرب چاقو کشته شد.

وی افزود همچنین در دیاله، انفجار بمب نزدیک یک گشتی ارتش در شهر سعدیه در حدود شصت کیلومتری شمال غربی بعقوبه، به زخمی شدن یک نظامی منجر شد.
با وجود کاهش چشمگیر خشونت ها در عراق در مقایسه با اوج آن در سال های 2006 و دو هزار و 2007 میلادی، خشونت همچنان در شهرهای این کشور امری رایج است.
برچسب ها: عراق ، خشونت ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار