باراک اوباما رئيس جمهور امريکا که در کوران مبارزات انتخاباتي با ميت رامني رقيب خود از حزب جمهوريخواه بسر مي برد، دوشنبه رامني به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اوباما طرح هاي مالياتي رامني را به شوخي و تمسخر گرفت و گفت وي در اين زمينه همچون رابين هود عمل مي کند اما برعکس يعني درآمد طبقه متوسط جامعه را براي کمک به طبقه ثروتمند، بالا مي کشد.
اوباما طرح هاي اصلاح مالياتي جمهوريخواهان را در جمع آوري کمک هاي مالي در ايالت کانکتيکات در روزي که معلوم شد رقيبش ماه گذشته در جريان جمع آوري کمک مالي براي مبارزات انتخاباتي رياست جمهوري اش بيست و پنج ميليون دلار بدست آورده است ، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
اوباما گفت: وي شبيه رابين هود است اما برعکس وي رامني هود است يعني طبقه متوسط جامعه بايد بار سنگين طرح هاي انتخاباتي او را به دوش بکشند که به اعتقاد اوباما عمدتا به نفع طبقه ثروتمند جامعه است.
يک کميته مستقل وابسته به موسسه بروکينگز هفته گذشته اعلام کرد طرح رامني براي پايين آوردن نرخ ها و کاهش ويژه ماليات ها به مثابه  کاهش هاي قابل توجه ماليات براي خانوارهاي با درآمد بالا خواهد بود و در نتيجه آن سنگيني بار مالياتي بر دوش طبقه متوسط و يا ماليات دهندگان با درآمد پايين تر خواهد بود.
ميت رامني پيشنهاد کرده است نرخ ماليات بر درآمد را تا 20 درصد کاهش دهد ، ماليات بر درآمد حاصل از سرمايه گذاري را حذف کند ، ماليات املاک و دارايي ها را حذف کند و نرخ ماليات شخصيت هاي حقوقي را کاهش دهد.
برچسب ها: اوباما ، رامنی ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار