سياستمداران و ناظران مصري خواهان برخورد جدي مقامات كشورشان با عاملان حمله به نيروهاي پليس در منطقه مرزي سينا و كشته و زخمي كردن شماري آنها شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ مصريها همچنين بر لزوم برخورد قاطعانه دولت با حاميان گروه هاي مسلح حمله كننده به پليس مصر تاكيد كردند و خواستار حمايت از نيروهاي كشور در مقابله با عناصر تروريسم شدند.
 
بر اثر حمله افراد ناشناس به يك مركز امنيتي واقع در شمال منطقه سينا در مرزهاي مصر در نوار غزه دستكم 16 نيروي پليس كشته و 7 نفر ديگر زخمي شدند و اين در حالي است كه مقامات مصري بسته شدن گذرگاه مرزي رفح را اعلام كردند.
 
ممدوح حمزه فعال سياسي مصري روز دوشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اين حمله و تجاوزي به ميهن و خاك و ارتش ماست و بايد با نهايت جديت و قاطعيت و قدرت با كسي كه دست به چنين تجاوزي زد و نيز حاميان آنها مقابله كرد.
 
عمر شوبكي معاون رييس مركز مطالعات اهرام تاكيد كرد كه بايد از نيروهاي مسلح و ارتش مصر در زمينه مقابله با عناصر تروريسم حمايت كرد.
 
محمد مرسي رييس جمهور مصر پس از نشست فوق العاده با فرماندهان نظامي و امنيتي وعده اعمال سيطره ارتش بر سينا و تعقيب عاملان اين حمله را داد.
 
شوبكي افزود: طي اين حمله 8 نفر از گروه هاي مسلح كشته شدند. اين افراد مسلح سعي كردند وارد مرزها شده و بر دو زره پوش مصري مسلط شوند ولي نيروهاي اسراييلي اين زره پوشها را هدف قرار دادند و يكي از آنها تخريب شد.
 
در همين حال ارتش رژيم صهيونيستي پس از حمله به جنوب گذرگاه مرزي رفح حالت اماده باش كامل اعلام كرد.
برچسب ها: مصر ، حمله ، تروریستی ، سینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار