سرمربي تيم ملي بوکس گفت: طلوتی مردانه جنگید و ما انتظار بیشتری از وی نداشتیم چون حریف قزاقی وی حریف دست و پا بسته ای نبود.

  به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ؛ حسین نهرودی سرمربی تیم ملی بوکس ضمن رضایت از مهدی طلوطی گفت: حریف طلوتی در رده سوم جهان قرار دارد در واقع باید ابتدا حریف ورزشکاران ما را شناخت بعد در باره نتیجه کسب شده قضاوت کرد.
دانیل سینف بوکسور خیلی خوب و با تجربه‌ای که قهرمان بلامنازع قاره آسیا است و مبارزه مقابل او کار بسیار دشواری بود که البته همه دید طلوطی کم کاری نکرد.
 وی ضمن بیان این مطلب که تجربه نقش مهمی در موفقیت یک ورزشکار دارد گفت: کارنامه این دو بوکسور با هم قابل مقایسه نیست. طلوطی مشتزن جوانی است و تعداد سفرهای برون مرزی وی شاید به 10 عدد هم نرسد ولی حریف قزاق وی بیش از 100 مسابقه رفته و عناوین بسیاری هم دارد اما دیدید که طلوتی ترسی از مبارزه با وی نداشت.
 نهرودی در خصوصو مسائل  پیش آمده در بازی مظاهری ابراز داشت:شکایتنامه  ای در این باره نوشته و به مسئولان  فدراسیون جهانی داده ایم و دید  که حتی داور مسابقه را هم محروم کردند  ولی دیگر کاری نمی شود و آنها  از این مسئله عذر خواهی کرده و حتی ممکن است جریمه ای هم برای مظاهری در نظر بگیرند ولی طبق نتیجه  بر نمی گردد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
کارت درست بود
آخرین اخبار