برنامه تلویزیونی "آسمانه" به کارگردانی" اسداله ایمن" و تهیه کنندگی "محمد مناجاتی" ،سعدی و آموزه های اخلاقی در ادب پارسی را مورد بررسی قرار می دهد.

محمد مناجاتی،تهیه کننده این برنامه در گفت و گو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه تلویزیونی "آسمانه" کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران است که به مدیریت "کریمان" و با حضور محقق و شاعر توانای کشورمان استاد "علی معلم دامغانی" به تصویر کشیده می شود .
وی بیان کرد:برنامه "آسمانه با محوریت سعدی و رمضان در ادب پارسی نیز سعی دارد که آموزه های اخلاقی در این باب را به تصویر بکشد.
وی که تهیه کنندگی برنامه دستان در شبکه آموزش سیما را برعهده دارد گفت: سینا سرلک و فاضل جمشیدی از خوانندگان پاپ کشورمان در این برنامه تصنیف هایی برگرفته از شعر سعدی را می خوانند.
همچنین؛بامداد فلاحتی،مرتضی گودرزی،بهرام سارنگ،غلامرضا رضایی و استاد سید حسام الدین سراج از دیگر مهمانان این برنامه ایام ضیافت الهی هستند.
وی پیرامون ویژگی های این برنامه گفت: این برنامه در حوزه ادبیات با محوریت سعدی شکل گرفته که در هر برنامه حکایت هایی از مناجات و باب های سعدی که برای مخاطبان تازگی دارد را فراهم آوردیم.
گفتنی است؛برنامه تلویزیونی "آسمانه" هر روز قبل از اذان ظهر از شبکه تهران روی آنتن می رود و تکرار آن 1 بامداد است./ه
برچسب ها: سعدی ، محوریت ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار