رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمان گفت : شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان در سال گذشته رتبه برتر کشوری را در برنامه ریزی برای اجرای مناسبت ها کسب کرد.

مهدی صدفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به سخن حضرت امام خميني(ره) افزود : امام در راستاي تثبيت و پيشرفت نظام ، انقلاب و حفظ انسجام ملت ، بر وحدت كلمه تاكيد داشتند.

وی تصریح کرد : وحدت كلمه خيرات و اثرات بسياري دارد كه از آن جمله در بحث تحريم ‌هاي امروز مي‌توان گفت ، لازمه مقاومت در برابر تحريم ‌ها ، حفظ انسجام و وحدت كلمه است.

وي اظهار داشت : در جامعه اسلامي ما بر اساس نگاه اعتقادي و با محوريت وحدت كلمه ، اجتماعات بسيار باشكوه و با عظمتي تشكيل مي‌شود كه ريشه در دين و مذهب و آئين ما دارد.

صدفي خاطرنشان کرد : ساماندهي راهپيمايي‌ها در طول سال به مناسبت ‌هاي مختلف نظير روز قدس ، 13 آبان ، 22 بهمن و ...كه ضرورت ايجاد مي‌كند ، برنامه ريزي در این مراسم و مناسبت ‌هاي ملي و مذهبي از جمله اهداف شوراي هماهنگي است.

وي با اشاره به اینکه  بيش از ده ستاد به عنوان زيرمجوعه شورا فعاليت مي‌كنند گفت :  شورای هماهنگی تبلیغات در همه شهرستان ‌ها دفاتري دارد كه مانند مركز استان در طول سال برنامه دارند.

صدفی رويكرد شورا را تحكيم مباني ديني و اعتقادي در جامعه ، توجه به محتوا و تاثيرگذاري برنامه ‌ها ، نوآوري، تنوع و جذابيت ، مخاطب شناسي، مشاركت عمومي مردم ، بهره گيري از نخبگان و صاحب نظران در امور فرهنگي و پرهيز از اسراف و تبذير در مجموعه فعاليت‌ها برشمرد.

وی یادآور شد : امروز تجلیل میثاق شورا  با شهدا در محل گلزار شهدا برگزار می شود.

گفتنی است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كرمان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد در كرمان برنامه های مختلفی از جمله تجدید میثاق با شهدا ، دیدار با مسئولان استان ، چاپ و توزیع ویژه نامه ها ، برپایی نمایشگاه عكس ، مصاحبه رادیو و تلویزیونی ، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و برگزاری مسابقات عكس را برگزار می كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.