نيروهاي رژيم آل خليفه طي روزهاي اخير به منازل مردم در مناطق مختلف يورش برده و اموال آنان را سرقت و افراد را نيز دستگير و بازداشت مي كنند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ خبرها حاكي است نيروهاي آل خليفه با شکست درب منازل وارد خانه هاي مردم مي شوند و به بازداشت شهروندان در داخل منازلشان مي پردازند.

اين نيروها در يورش همچنين از سرقت و تخريب اسباب و اثاثيه منازل نيز خودداري نمي کنند.

اين در حاليست كه مردم منطقه النويدرات در بحرين عليه رژيم آل خليفه تظاهرات کردند و خواستار براندازي آن شدند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات بر اصلي ترين خواسته مردم بحرين يعني سرنگوني رژيم ديکتاتوري آل خليفه تاکيدکردند و دستيابي به اين هدف به هر اندازه قرباني نياز داشته باشد و هر قدر کشورهاي استکباري عليه ملت بي دفاع بحرين توطئه کنند، مردم بحرين تلاش مي کنند به هدف خود دست يابند.

 شرکت کنندگان در اين تظاهرات که به همت جنبش جوانان الدراز و با شعار «راهکار ما مقاومت است» برگزار شد، شعارهايي سر دادند و خواسته هاي خود را بيان کردند و افزودند راهکار آنها در برابر رژيم ستمگر و تجاوزات آن به مال و ناموس مردم و از بين بردن اموال و دارايي هاي آنان، فقط مقاومت است.

نيروهاي رژيم نيز آل خليفه با استفاده از گلوله هاي ساچمه اي و نيز گازهاي سمي و اشک آور و بمب هاي صوتي به سرکوب تظاهرکنندگان پرداختند. درگيري ها تا سحر ادامه داشت.

تظاهرکنندگان در حالي که شعار "سرنگون باد حمد" سر مي دادند به سمت نيروهاي وابسته به رژيم بطري هاي آتش زا پرتاب کردند.

مزدوران رژيم آل خليفه موانعي را که تظاهرکنندگان در درگيري هاي خود با عناصر رژيم پشت آنها سنگر مي گيرند جمع کردندو با استفاده از تجهيزات و کاميون موانعي را که انقلابيون منطقه نويدرات هنگام درگيري با نيروهاي آل خليفه پشت آنها سنگر مي گيرند جمع کردند.

تظاهرکنندگان تصاويري از برخي بازداشت شدگان از جمله نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر بحرين را با خود حمل مي کردند.


برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، حمله ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار