علي نظري جويباري ،قائم مقام باشگاه استقلال كه تصور مي شد در تيم امير قلعه نوعي باشرايط بسيار مناسب و بهتري روبرو مي شود با وضعيتي برخلاف تصورات روبرو شد تا ديگر سمتي در اين باشگاه نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، علي نظري جويباري، قائم مقام آبي ها كه در فصل نقل و انتقالات نيز استقلال را همراهي كرد با شرايط خاصي در اين تيم روبرو شد تا در کمال شگفتي از اين تيم جدا شود.

عنوان شده است كه قائم مقام آبي ها ديگر سمتي در اين باشگاه ندارد و بايد جمع استقلالي ها را ترك كند.

شايان ذكر است، جويباري كه در سال هاي گذشته دست راست امير قلعه نوعي در استقلال بود و همكاري تنگاتنگي با سرمربي آبي ها داشت اما در حال حاضر با چنين شرايط روبرو نيست و اين امر عامل اصلي جدايي وي از استقلال است.

گفتني است، جويباري در همراهي امير قلعه نوعي جاي خود را به اميري داده است كه جزو مسئولان استقلال در باشگاه به شمار مي رود.

از آنجا كه رابطه محمود فكري شاگرد و دستيار امير قلعه نوعي در فصول گذشته، با اين مربي خوب نيست و جويباري و فكري نيز با يكديگر فاميل نزديك هستند، شرايط براي حضور جويباري در استقلال متفاوت است و سمتش كه پيش از اين براي وي وجود داشت لغو شده است تا جويباري از استقلال جدا شده و تا شرايط ديگر تيم ها را مورد بررسي قرار دهد.

از طرفي اعلام شده است كه وي به دليل همين مشكلات در فصل نقل و انتقالات اعلام داشت كه قصد جدايي دارد و بلافاصله پس از اتمام نقل و انتقالات و آغاز فصل جديد از استقلال جدا مي شود که سرانجام اين اتفاقي عملي شد./مح

برچسب ها: قائم مقام ، استقلال ، سمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار