علي نظري جويباري قائم قمام تيم استقلال معقتد است كه هيچ كس نمي تواند اين تيم را در اين مقطع وارد حاشيه كند، زيرا استقلالي ها تمام تمركز خود را روي بازي هاي آسيايي ليگ و فينال حذفي متمركز كردند

جويباري در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خيلي ها سعي دارند، دائم استقلال را وارد حاشيه كرده و استقلال را تحت تاثير قرار دهند تا تيم به نتايجي كرد خود توجه است دست پيدا نكند، اما اين ترفند ها ديگر قديمي شده است و ما از انها با خبر هستيم.
وي افزود: استقلال اگر چه پر حاشيه است، اما در تيم همه تجربه لازم را در اختيار داريم و به همين دليل مي دانيم كه قرار است چه اتفاقاتي رخ دهد.
جويباري تصريح كرد: آنچه كه براي تيم ما اهميت دارد آرامش بازيكنان و انگيزه اعضاي تيم است، اين مسئله به ما كمك مي كند تا با شرايط ايده آل بتوانيم پيش برويم.
جويباري ادامه داد: درخصوص شرايط تيم در فصل آينده هنوز چيزي مشخص نيست .
در حقيقت هيچ تصميمي اتخاذ نشده است، ما در فصل جاري اهدافي داريم كه به آنها فكر مي كنيم و نمي خواهيم تمركزمان را از حالا روي بازي هاي فصل آينده بگذاريم براي رسيدگي به شرايط فصل آينده زمان زياد است.
وي اظهار داشت: مثل هميشه براي فصل نقل و انتقالات برنامه داريم، اما به موقع و در زمان مناسب بايد درخصوص انها صحبت كرد.
ودرحال حاضر زمان آن نيست.
وي گفت: فدارسيون فوتبال در گذشته اشتباهات زيادي داشت و در راي انها رئيس يك فدراسيون است كه بايد شرايط را تغيير دهد و ما هم اميدواريم كه اين اتفاق رخ دهد و آن اشتباهات بزرگ تكرار نشود، البته زماني كه عزيز محمدي در سازمان ليگ حضور داشت شرايط خيلي بهتر پيش مي رفت./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار