رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همه چیز درباره استعفای علی فتح الله زاده از مدیریت باشگاه در جلسه امروز مشخص می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 'احمد رسولی نژاد' صبح امروز (سه شنبه) در یك گفت و گوی رادیویی اظهار داشت: فتح الله زاده روز شنبه با من تماس گرفت و از من خواست كه برای بررسی موضوع جذب بازیكنان جدید و ثبت قرارداد امیر قلعه نویی جلسه ای داشته باشیم كه قرار شد امروز این جلسه برگزار شود.
 وی ادامه داد: تنها یك ساعت پس از این گفت و گو یك سایت خاص، خبر استعفای او را منتشر كرد كه هنوز از شنیدن آن حیرت زده ام.
 رسولی نژاد گفت: در تماسی كه با علی نظری جویباری داشتیم او گفت كه با فتح الله زاده صحبت كرده است و می خواهد در جلسه امروز مسائل راجع به استعفا را مطرح كند. زمان و مكان جلسه امروز را اعلام نمی كنیم تا حاشیه ای پیش نیاید. وی درباره استعفای جواد زرینجه از عضویت در هیات مدیره استقلال گفت: با این استعفا تعداد اعضای هیات مدیره به شش نفر رسید و هیچ خللی در كار پیش نمی آید. حتی اگر تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه سه نفر هم شود مشكلی از نظر قانونی پیش نخواهد آمد.
 رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد قلعه نویی هنوز امضا نشده است اما هواداران مطمئن باشند كه او سرمربی فصل آینده استقلال خواهد بود.برای جذب بازیكنان مورد نظر هم به او اختیار تام داده ایم تا به هر كسی كه نیاز دارد به مدیرعامل اعلام كند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار