قائم مقام باشگاه استقلال شرايط اين تيم را در آستانه بازي با الاتفاق ايده آل توصيف مي کند وي معتقد است که برانکو هر چقدر هم که از آمادگي برخوردار باشد حريف استقلال نيست.

علي نظري جويباري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تيم وضعيت خوبي دارد استقلال آماده است که اين بازي را با شرايط ايده آل پشت سر بگذارد تيم وضعيت مناسب دارد و کل بچه ها آماده اند که الاتفاق را با شکست روبرو کنند.

وي افزود: برانکو از ايراني ها شناخت دارد،‌ اما اين مسئله اصلا اهميت ندارد زيرا بچه ها و کادر فني مي دانند که اوضاع چگونه است و تيم چطور بايد براي بازي با الاتفاق عربستان آماده شود.

قائم مقام باشگاه استقلال تصريح کرد: ما به بازيکنان مصدومي که از آنها نام برده اند توجهي نداريم آنها اين طور صحبت مي کنند که تصورات ما را با تغيير روبرو سازند اما اين اتفاق رخ نمي دهد زيرا اعضاي تيم ما با آمادگي کامل و با شرايطي خاص و تصور حضور تمام نفرات اصلي تيم براي اين ديدار آماده مي شوند.

جويباري اظهار داشت: اين بازي حکم مرگ و زندگي را دارد اما ما مي دانيم که بچه ها اين را مي دانند قرار است پس از بازي پاداش ويژه اي براي آنها در نظر بگيريم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار