استقلال در فصل جدید روزهای بسیار سختی را پیش رو دارد و باید منتظر اتفاقات جالب و عجیب در مجموعه آبی پوش پایتخت باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلال در فصل گذشته حواشی زیادی داشت و در نهایت ناکام بزرگ لیگ لقب گرفت . هر چند آبی پوشان تهرانی قهرمان جام حذفی را به دست آوردند اما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توفیقی به دست نیاوردند و این اتفاق برای کهکشانی های فوتبال ایران بسیار ناگوار و غیر قابل باور بود.

اتفاقات فصل گذشته باعث شد تا در نهایت پرویز مظلومی از این مجموعه کنار گذاشته شود و امیر قلعه نوعی که همواره روی سکوها تشویق می شد، توسط مدیرانی که در فصل قبل برای تیم حاشیه درست می کردند، جذب شده و هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

استقلال هر چند فصل گذشته ناکام فوتبال ایران لقب گرفت اما اهالی فوتبال خوب می دانند که حواشی، مصدومیت ها و بی پولی بلای جان مظلومی و شاگردانش شده بود تا نتوانند نتایج دلخواهشان را بگیرند و تنها قهرمان جام حذفی شدند.

استقلال بدون تردید فصل پر حاشیه ای را پیش رو دارد. کنار گذاشتن پرویز مظلومی در حالی که هیات مدیره از او برنامه خواسته بود، هیچ توجیهی نداشت چرا که درست چند ساعت بعد از جلسه با مظلومی، هیات مدیره استقلال با امیر قلعه نوعی قرار داد بست نامشخص شود تمام مذاکرات از قبل انجام شده بود و مدیران استقلال منتظر پایان فصل بودند تا با مربی دلخواهشان قرار داد ببندند.

نکته جالب در مورد حضور قلعه نوعی در استقلال به هم ریختن معادلاتی بود که از قبل هماهنگ شده بود، طبق هماهنگی هایی که انجام شده بود،‌ قرار بود علی نظری جویباری با حفظ سمت، سرپرست تیم استقلال هم بشود و محمود فکری هم دستیار اول امیر در جمع آبی پوشان تهرانی شود اما قلعه نوعی پس از دریافت حکم مربیگری اش به مدیران استقلال گفت: نظری جویباری معاون باشگاه است و پست خوبی دارد، فکری را هم برای امسال نمی خواهم.

استقلال آبستن حوادث زیادی در فصل جدید است. کنار گذاشتن مظلومی به آن شکل خاص، علاقه مندان به فوتبال را در ایران را یاد کنار گذاشتن علی دایی در فصل قبل از پرسپولیس می اندازد. رفتار قلعه نوعی با نظری جویباری و فکری هم حواشی خاص خودش را به همراه خواهد داشت و مطابق انتظار فکری در مصاحبه ای که انجام داد، از مظلومی حمایت کرد و فتح الله زاده را مورد انتقاد قرار داد و نحوه حضور قلعه نوعی در استقلال را هم نپسندید.

استقلال در فصل جدید مشکلات پرسپولیس در لیگ قبل را خواهد داشت. مشکلات درون سازمانی در کنار حواشی بیرون از تیم و به خصوص سکوها، باعث می شود چندان به مجموعه آبی پوش تهرانی در فصل جدید امیدوار نباشیم هر چند قلعه نوعی استاد جمع کردن حواشی است اما امیر در فصل جدید دشمنان جدیدی هم دارد که اتفاقا قدرت خاصی در استقلال دارند و اجازه نخواهند دارد قلعه نوعی مثل سالهای گذشته به راحتی نتیجه بگیرد.

تمام این اتفاقات وقتی جالب تر می شود که بدانیم تیم های قلعه نوعی به دلیل فشار بسیار زیادی که او در فصل بدن سازی روی شاگردانش می آورد، معمولا در 5 هفته اول لیگ نتیجه نمی گیرند و اگر استقلال هم در هفته های اول لیگ دوازدهم حرفه ای نتیجه نگیرد، باید منتظر اتفاقات بسیار عجیبی در این مجموعه بزرگ و پرطرفدار باشیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار