احمد رسولی نژاد، رئیس هیئت مدیره تیم استقلال، با علی فتح الله زاده مدیریت این باشگاه رابطه ی خوبی ندارد و قصد دارد شرایط را طوری پیش ببرد که مدیریت آبی ها برای فصل آینده تغییر کند، این در حالی است که برخی مسئولین نیز در این راه وی را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از آنجایی که رسولی نژاد گزینه های مدیریت تیم استقلال را مورد بررسی قرار داده  و قرار است آنها را به وزیر ورزش اعلام کند. نامی از علی فتح الله زاده در بین گزینه ها دیده نمی شود و مدیریت آبی ها، نیز به این موضوع واقف است که در بین اعضای هیئت مدیره با مخالفاني روبروست که خواستار جدایی اش هستند، اما وی قصد دارد تا آخرین لحظه با این اعضا نجنگد و خود را در تیم حفظ کند تا بتواند تیم را برای فصل آینده آماده سازد.

شایان ذکر است، مشکلات مالی و بحث حل نشدن این موضوع، اختلاف اصلی میان فتح الله زاده و رسولی نژاد است و رئیس هیئت مدیره  از وی انتقاد کرده که باید تا بحال با بازیکنان  تسویه حساب کرده و این مشکلات را حل کند، اما این اتفاق رخ نداده است به همین دلیل برخی مسئولین تیم استقلال از جمله علی نظری جویباری که قائم مقام باشگاه است نیز طرف رسولی نژاد است زیرا وی همشهری اوست و به همین دلیل خبر مدیر عاملی جویباری نیز در هیئت مدیره مطرح شده است.

گفتنی است، مخالفان علی فتح الله زاده در هیئت مدیره کم نیستند و برخی مسئولان تیم از جمله جویباری را نیز باید بر جمع مخالفان اضافه کرد زیرا نام وی نیز هر چند به صورت شفاهی، اما مطرح شده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار