معاون وزیر ارتباط با اشاره به اینکه اولویت وزارت ICT در تولیدات حوزه فاواست گفت: حوزه های استراتژیک در این زمینه را مورد حمایت قرار می دهیم.

مرتضی براری با اشاره به کمیته ای که برای تقویت نرخ تولید در حوزه فاوا شکل گرفته به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: در تلاش هستیم تا افزایش نرخ تولیدات را در این حوزه شاهد باشیم و بودجه هایی را نیز در این خصوص در حال جذب داریم.

وی تصریح کرد: جلساتی با تولید کنندگان و مصرف کنندگان فاوا برگزار نمودیم و طی هفته های گذشته 6 محصول را که با کمک وزارت ICT به تولید رسیده بود و آماده بهره برداری کردیم.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر حمایت از تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری اظهار داشت: در وزارت ICT کمیته وام وجوه اداره شده داریم که از سرمایه های آن برای حمایت از تولید کنندگان حمایت می کنیم و تا سقف 2 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان در حوزه ICT وام می دهیم.

 براری خاطر نشان کرد: هم اکنون 4/5 میلیون دانشجو در دانشگاه کشور مشغول به تحصیل هستند که 450 هزار نفر این جمعیت در حوزه کامپیوتر ادامه تحصیل میدهند و هدف ما نیز بکار گیری این سرمایه های عظیم در حوزه فناوری اطلاعات است./ح
برچسب ها: فاوا ، فناوری ، سخت افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار