در دومین دوره جشنواره ملی فناوری اطلاعات فاوا از ده شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس به عنوان شرکتهای برتر تقدیر شد.

امین رضا خالقیان، مدیر ارتباطات و بین الملل پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:این جشنواره با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد که از میان 990 درخواست در 8 گروه تخصصی و 50 محور مختلف برگزیدگان مشخص و از آنها تقدیر به عمل آمد که از این بین 10 شرکت عضو پارک نیز موفق به کسب رتبه برتر شدند.
وی با بیان اینکه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در چهار کارگروه اصلی این جشنواره انتخاب شدند افزود:در کار گروه تولید و پشتیبانی و از میان تولید کنندگان نرم افزار هر سه عنوان نخست به پارک فناوری پردیس رسید و شرکت های فناپ ،تراشه پرداز پویا و توسن به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و شرکت ارتباطات ماهواره ای سامان علاوه بر این نقش در حوزه توسعه صادرات نیز به عنوان شرکت برتر انتخاب شد.
وی اظهار کرد:در بخش جایزه ملی کیفیت نیز شرکت های مشاوران سریر ارتباط گستر،دنیای مجازی کسب و کار و ارتباط مبین نت از اعضای پارک فناوری پردیس به عنوان شرکت های برتر معرفی شدند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار