سرمایه گذاری خوارزمی در بازار اول فرابورس با جابجایی یک میلیون و 371 هزار سهم با نرخ هزار و 654 ریال بيشترين فروش را فرابورس داشت.

امير هاموني مدير بازار فرابورس ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب که ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی 9 میلیون اوراق بهادار، به 111 میلیارد ریال رسید افزود: بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران سرمایه گذاری خوارزمی در بازار اول فرابورس با جابجایی یک میلیون و 371 هزار سهم با نرخ هزار و 654 ریال داشت.
وي تصريح کرد: کمترین حجم معاملات و بیشترین افزایش قیمت را مرجان کار در بازار اول فرابورس با جابجایی 800 سهم و افزایش قیمت 5 درصد و قیمت پایانی 6 هزار و 871 ریال کسب کرد. بیشترین کاهش قیمت را صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در بازار اول با کاهش قیمت 4.7 درصد و قیمت هزار و 743 ریال در بازار اول فرابورس در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.
***** بازگشایی نماد نیرو سرمایه
هاموني خاطر نشان کرد: نماد معاملاتی نیرو سرمایه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، امروز با محدودیت دامنه نوسان تا سقف 50 درصد بازگشایی شد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار