ژنرال جان آر آلن فرمانده نيروهاي ايساف در افغانستان گفت: تا پايان ماه سپتامبر23 هزار نيروي نظامي خاک افغانستان را ترک مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، آلن گفت: با توجه به نيروهايي که از افغانستان خارج شده اند در حال حاضر 23 هزار نيرو در اين کشور داريم و همانطور که مي دانيد ده هزار نيرو تا پايان 2011 خارج شدند و23 هزار نيرو باقي مانده اند که تاپايان سپتامبر آنها خارج مي شوند. ما در ميانه راه قرار داريم و بنا به دستورات صادره خروج  بخش عمده اي از آنها از ماه آگوست آغاز مي شود و ما بقي در ماه سپتامبر خارج مي شوند و تا پايان سپتامبر اين خروج  تکميل مي شود.
وي افزود:خبر خوبي هم در اينجا وجود دارد و آن اين است که پس از سال 2014 هم باز شاهد حضور نظامي تعدادي از نيروهاي ارتش آمريکا و ناتو در افغانستان خواهيم بود که در 29 ماه آينده زمان بيشتري براي آموزش و آماده کردن نيروهاي امنيتي افغانستان در اختيار خواهيم داشت. القاعده ديگر در گروههاي بزرگ و خطرناک وجود ندارند و ما به تعقيب آنها در داخل اين کشور ادامه مي دهيم و آنها را راحت نمي گذاريم و در هر کجايي هستند ما آنها را پيدا مي کنيم و پس از تعقيب شان  با آنها مقابله مي کنيم.
برچسب ها: ایساف ، افغانستان ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار