رئیس جمهور آمریکا در پی حادثه تیراندازی در سینمای شهر آرورا در ایالت کلرادو که به کشته شدن 12 نفر انجامید اذعان کرد خشونت های بی منطق در آمریکا به تباهی ما منجر خواهد شد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز ، باراک اوباما در نشست خبری خود درباره تیراندازی اخیر در شهر آرورا در حومه دنور در ایالت کالیفرنیا گفت قصد دارم سخنان خود را با تشکر از همه مقامات ایالتی، محلی و فدرال که واکنشی فوق العاده به این حادثه غم انگیز نشان دادند، آغاز کنم.فرماندار لوپر که هم اینک نیز با چندین بلایای طبیعی در ایالت کلرادو دست به گریبان بوده است، نمونه فوق العاده ای از استقامت است. شهردار نیز که فقط شش ماه است این سمت را تصدی کرده است نیز با اقتدار و ریاست فوق العاده ای به مشکلات واکنش نشان داده است. به گمانم یکی از دلایلی که چنین ماجراهایی تا به این حد روی ما اثر می گذارد، این است که همگی ما درک می کنیم که از دست دادن یک عزیز چه حسی دارد. من در مقابل آنها اعتراف کردم که واژه ها همیشه برای بیان احساس در اینگونه شرایط ناتوان هستند، اما وظیفه اصلی من این است که به عنوان نماینده همه مردم کشور به آنها یادآوری کنم که ما در این لحظه به فکر آنها هستیم و هر روز نیز به فکر آنها خواهیم بود. شاید اگر بدانند که نه فقط آمریکا بلکه بخش گسترده ای از مردم دنیا نگران آنها هستند، ممکن است برای آنها تسلی بخش باشد.
رئیس جمهور آمریکا افزود من همچنین با عده ای از حادثه دیدگان که به لطف تلاش های فوق العاده کارکنان بیمارستان جان سالم به در برده اند، دیدار داشتم. می خواهم از همه کسانی که برای رسیدگی به این واقعه اسف بار، تلاش خستگی ناپذیر کرده اند، قدردانی کنم. 
امیدواریم که در چند روز، هفته ها و ماه آینده همه ما به راهکارهایی درباره خشونت های بی منطقی که به تباهی این کشور منجر می شود، بیندیشیم.
برچسب ها: تباهی ، خشونت ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار