به همت موسسه خدمات مشاورای،جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی کارگاه آموزشی پرسشگری با موضوع حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، این کارگاه با هدف ارتقای سطح کیفی پژوهش ها و دستیابی به تیم مطلوب پرسشگری در حوزه پژوهش موسسه و به مناسبت هفته جوان تحت عنوان (آموزش پرسشگران جوان) انجام شد، تا آموزش های مورد نیاز در سطوح عمومی و اختصاصی حوزه حرم مطهر به پرسشگران ارائه شود.

در کارگاه آموزشی پرسشگران جوان دکتر نیمروزی میاحث مربوط به پرسشگری عمومی و آقای محتشمی پور به بیان توضیحات در مورد پرسشگری در حرم مطهر رضوی پرداختند.

تشریح ابعاد و انواع مصاحبه و مشاهده ،ساخت منطقی پرسشنامه ،طرز مصاحبه و رفتار پرسشگر وروش های گردآوری اطلاعات مورد نیاز به پرسشگران از مهمترین مباحث مطرح شده در کارگاه پرسشگری عمومی بود..

همچنین در بخش پرسشگری در حرم مطهر رضوی مباحثی از جمله تشریح تقدس حرم مطهر امام رضا (ع) ،اهمیت پرسشگری در حرم،شناخت ابعاد فیزیکی حرم مطهر رضوی و نقش صحن ها و رواق ها ،شیوه و فنون پرسشگری در حرم مطهر رضوی و تشریح ساختار سازمانی دو معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و اماکن متبرکه مطرح شد./ع


برچسب ها: کارگاه ، پرسشگری ، اموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.