مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با اشاره به موفقیت‌های کشور در زمینه های علمی، پزشکی و هسته‌ای اشاره کرد و گفت : موفقیت جوانان تضمین قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،تبریز محمودی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته همه سختی‌ها و فشار ها را تحمل کرد و اکنون به وضعیتی رسیده که در عرصه بین‌المللی و تعاملات سیاسی جهان به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با موفیت‌های خود نشان داده اند که می‌توانند مدیرانی در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجرایی کشور باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با یادآوری اینکه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران توانسته است با اتکا به جوانان خود، بسیاری از معادلات را در صحنه بین‌المللی برهم بزند گفت : میزان مشارکت و تحرک جوانان جمهوری اسلامی ایران یک مولفه مهم در تجزیه و تحلیل مسایل استراتژیک بوده است.

وی به حضور و نقش جوانان در تحولات تاریخ اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: همانطوری که پیامبر(ص) برخی مسئولیت‌ها اجتماعی و سیاسی را به جوانان واگذار می‌کردند، اکنون نیز جوانان هوشمند و متقی نیز می‌توانند مسئولیت‌های سنگینی را بپذیرند و تجربه نشان داده است که جوانان ایران اسلامی همواره در مقابله با هجمه خارجی کمر همت بسته و سربلند بوده اند.

اکبر محمودی به تشریح وضعیت و حضور جوان کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی‌، اجتماعی و علمی پرداخت و گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌ها را در صحنه نبرد و جهاد سازندگی بر عهده گرفته و به خوبی از عهده آن برآمدند و اکنون نیز نسل دیگری از جوانان در ادامه راه، در جهاد علمی سربلند شده و موفقیت خود را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشته اند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد : اگر بخواهيم كار نو و اقدام جديدي در جامعه انجام بدهيم بهترين نيرو جهت راه‌اندازي حركتهاي بزرگ و حركتهاي نو، نيروي جوان جامعه مي باشد كه اگر نيروهاي انقلاب از آن استفاده نمايند در جهت مثبت و اگر دشمنان داخلي يا خارجي استفاده نمايند در جهت منفي باشد ظهور و بروز پيدا مي كند.

وی افزود : جوان در هر جامعه و كشورى، محور حركت است و اگر حركتِ انقلابى و قيامِ سياسى باشد، جوانان‏ جلوتر از ديگران در صحنه‏اند و اگر حركتِ سازندگى يا حركتِ فرهنگى باشد، باز جوانان‏ جلوتر از ديگرانند و دست آن‏ها كارآمدتر از دست ديگران است. حتّى در حركت انبياى الهى هم از جمله حركت صدر اسلام محور حركت و مركز تلاش و تحرك، جوانان‏ بودند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.