جشنواره تابستانی کیش با حضور بخش خصوصي برگزار مي شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش به بخش خصوصی واگذار شده است.

علیرضا عامری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: برگزاری جشنواره امسال به بخش خصوصی سپرده شده و حس اعتماد ما به این بخش پشتوانه محکمی است که می تواند آنان را در این کار موفق کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: موفقیت جشنواره سال قبل اعم از مدیریت برنامه ها، تأمین برنامه ها و منابع مادی مرهون همکاری های بخش خصوصی است.در گذشته به دلیل فصل گرما در این منطقه و برای رونق کیش با هدف ورود گردشگر سازمان منطقه آزاد کیش صد در صد مخارج را تقبل می کرد اما امروز بخش خصوصی به این نتیجه رسیده است که هر چه تبلیغات بیشتری در این زمینه انجام شود به رونق اقتصادی در این منطقه کمک می‏کند.

عامری افزود: باید گفت کیش قابلیت صنایع پاک را دارد و صنایعی که در کیش وجود دارند صنایع بسیار مطرحی هستند و بسته های ارائه شده در این نمایشگاه تنها گوشه ای از توانمندی های کیش به شمار می آید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در خصوص ادغام چند شرکت تابعه سازمان در کیش به عنوان یک شرکت واحد که اخیرا انجام شد، گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد هرگونه مشكل برای كاركنان این شركت ها در موارد مطرح شده به غیر از ادغام و با توجه به اینكه راهی جز اجرای قانون نیز وجود نداشت، تلاش هایی برای ادغام پنج شركت آغاز شد که با ارایه راهكارهای مختلف در جهت تصمیم سازی برای ادغام شركت های تابعه این سازمان طرح ادغام كه قرار بود ماه ها قبل انجام شود، با بهترین شیوه انجام شد.

وي همچنین به اهداف حضور منطقه آزاد کیش در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید به مناطق آزاد کشور به عنوان یک فرصت نگریست به خصوص در حال حاضر که شاهد تحریم ها در کشور هستیم. منطقه آزاد کیش تلاش کرد در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه را در قالب بسته های سرمایه گذاری در بخش های گوناگون صنعت، گردشگری و پروژه های مسکونی و تجاری به بازدیدکنندگان ارائه کند.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد كیش با تقدیر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شركت های ادغام شده، گفت: هیچ یك از پست های سازمانی این شركت ها به غیر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شركت ها حذف نشد و تعدیل نیرویی نیز در این رابطه نخواهیم داشت و كاركنان شركت های ادغام شده نهایت همكاری را برای خدمات رسانی در مجموعه جزیره كیش برای مردم و گردشگران داشتند./س

برچسب ها: جشنواره ، تابستانی ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار