رییس جمعیت صلیب سرخ ونزوئلا خواستار انتقال تکنولوژی دستگاه همودیالیز و گروههای فنی و تخصصی برای راه اندازی یک مرکز همودیالیز در کاراکاس شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ماریوو ویلاروئل لندر رییس جمعیت صلیب سرخ ونزوئلا در بازدید از کارخانه سها(1) با هوشنگ نوری، مدیر امور اداری و قائم مقام شرکت لوازم و تجهیزات پزشکی سها(1) در خصوص انتقال فناوری های پیشرفت لوازم و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران به ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد.

وی با ابراز علاقمندی به توسعه همکاری های مشترک با جمیعت هلال احمر کشورمان خواستار انتقال تکنولوژی دستگاه همودیالیز و گروههای فنی و تخصصی برای راه اندازی یک مرکز همودیالیز در کاراکاس شد.

روئل لندر روند تولید محصولات شرکت لوازم و تجهیزات پزشکی سها (1) را شگفت انگیز خواند و افزود: این شرکت از طراحی و تکنولوژی مدنی برخوردار است و ما تلاش می کنیم که این دانش و تکنولوژی را به کشورهای دوست و برادر انتقال دهیم.

وی در ادامه پروسه تولید روزانه دو میلیون سرنگ را در این شرکت جالب توصیف کرد و گفت: این تکنولوژی مورد تأیید جهان اول قرار گرفته است و تلاش می کنیم تا محصولات این شرکت در کشور ما مورد استفاده قرار بگیرد./ل
برچسب ها: صلیب سرخ ، ونزوئلا ، نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار