مديركل ورزش و جوانان استان قزوين گفت: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفر قزوين كه قرار بود پنجم تيرماه با حضور وزير ورزش و جوانان انجام شود، به زمان ديگري موكول شد.

 

'محسن حق شناس' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران   قزوین در خصوص زمان تعيين شده جديد براي افتتاح اين ورزشگاه افزود: به احتمال زياد حدود 20 روز تا يك ماه آينده شاهد بهره برداري از استاديوم پانزده هزار نفري قزوين با حضور وزير ورزش و جوانان خواهيم بود.

وي در خصوص علت تعويق در افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفري قزوين، گفت: با توجه به عدم نصب اسكوربرد (نمايشگر) و تكميل نبودن پيست تارتان، با تاكيد مسوولين ارشد وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد تا شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي نسبت به انجام اين دو كار در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام كند و پس از آن ورزشگاه به بهره برداري برسد.

مديركل ورزش و جوانان استان قزوين از ورزشگاه 15 هزار نفري قزوين به عنوان يكي از استاديوم هاي مدرن فوتبال كشور ياد كرد و گفت: قزوين خيلي پيشتر لياقت برخورداري از چنين ورزشگاهي را داشت.

حق شناس در پايان اظهار اميدواري كرد: كار ساخت و تكميل سالن ورزشي شش هزار نفري و سرپوشيده دو و ميداني نيز كه هم اكنون در حال اجرا است سرعت بيشتري به خود گرفته تا هر چه زودتر در اختيار ورزشكاران استان قزوين قرار بگيرند./س

برچسب ها: ورزشگاه ، افتتاح ، تعویق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.