مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت واقعی سپاه پاسداران اتکا به ایمان و اعتقادات معنوی است که چنین هیبتی هرگز شکستنی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد در همایش بزرگ سپاهیان در اردبیل افزود: بعد از صدر اسلام، شکل‌گیری سپاه مخلص‌ترین و بی‌نظیرترین نیروی وفادار به آرمان اسلام و اهداف مقدس مکتب الهی است که این نیرو دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های ویژه است که در توصیف آن زیباترین واژه‌ها را امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

وی اولین ویژگی سپاه را پایبندی به ایمان و اعتقادات ارزشی توصیف کرد و گفت: قدرت حقیقی سپاه نه از تجهیزات و ساز و برگ نظامی بلکه از قدرت ایمان و معنویت است.

حجت الاسلام کاملی فرد با بیان اینکه سپاه در عین مجهز شدن به قدرت ایمان و اعتقادات از آمادگی نظامی نیز برخوردار است، افزود: سپاه پاسداران با دستیابی به جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نظامی توانسته است ترس و واهمه بر اندام دشمن بیندازد.

وی دیگر ویژگی سپاه را اتصال این مجموعه به مردم و بسیج به عنوان نیروی برآمده از بطن مردم توصیف کرد و گفت: سپاه در کنار بسیج توانسته از مرزهای اعتقادی و ارزشی نظام به خوبی پاسداری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه افزود: سپاه علاوه بر حضور آگاهانه در هشت سال جنگ تحمیلی امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن نیز با صلابت تمام حاضر شده و هرگز حاضر نیست از موضع منطقی خود عقب‌نشینی کند./س   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.