نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان گفت:‌ پيگيري طرح "درمان رايگان بيماران" اولويت اصلي اين کميسيون است و نمايندگان اين امر را تا تحقق کامل پيگيري مي‌کند.

علي كائيدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران پيگيري "طرح درمان رايگان بيماران" را اولويت اصلي كميسيون بهداشت و درمان دانست و گفت:‌ اين کميسيون در راستاي اداي وظيفه نظارتي خود، رسيدگي به قوانين تصويب شده را در اولويت‌كاري خود قرار مي‌دهد چرا كه به لحاظ وضع قوانين مشكلي وجود ندارد و در بعد نظارتي با كمبودهايي مواجهيم كه بايد مرتفع گردد.

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان با بيان اينكه مسئله بهداشت و درمان يكي از دغدغه‌هاي اصلي مردم است تصريح كرد: پيگيري طرح درمان رايگان بيماران كه قانون بودجه 91 مبالغي براي آن تخصيص داده شده است از مهمترين اولويت‌‌هاي كاري اين كميسيون است و مجلس آن را با جديت دنبال مي‌کند.

منتخب مردم پلدختر در خانه ملت در ادامه افزود: دعوت از وزراي بهداشت، كار و روساي سازمان‌هاي ذيربط همچون بهزيستي، هلال احمر،‌ تامين اجتماعي براي دريافت گزارش عملکرد اين دستگاه ها از اولويت‌هاي ديگر كميسيون بهداشت و درمان است.

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان خاطرنشان كرد: اين كميسيون با اتفاق آرا در جهت نظارت به قانون در مجلس‌نهم گام بر مي‌دارد./ب2

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار