معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی رسمی وزارت كشور و ستاد انتخابات كشور،این استان رتبه نخست را در حوزه اجرایی انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در سطح كشور به دست آورد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ' محمدمهدی اسماعیلی' در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: این استان در مجموع شاخص های مورد ارزیابی وزارت كشور در برگزاری انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، رتبه دوم را از آن خود كرد.

وی با بیان اینكه همه دستگاه ها در استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس نهم همكاری كردند، افزود: حوزه های علمیه، روحانیت و ائمه جماعات در این زمینه خوش درخشیدند.

معاون سیاسی استاندار اصفهان خاطرنشان كرد: عملكرد اصحاب رسانه نیز بسیار قابل تقدیر است.

وی تصریح كرد: انتخابات مجلس نهم در مقایسه با انتخابات مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی در بیشتر حوزه های انتخابیه این استان از لحاظ مشاركت مردم رشد كاملا محسوس و جهشی داشت.

وی با بیان اینكه در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی 35 درصد از مردم مشاركت داشتند، افزود: در این دوره بالای 50 درصد از مردم استان در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی حضور داشتند.

وی خاطرنشان كرد: مردم استان اصفهان پیام رهبر معظم انقلاب را درك كردند و با مشاركت شكوهمند در انتخابات، مشت محكمی بر دهان دشمنان كه در تلاش بودند تا درصد مشاركت مردمی را كاهش دهند، زدند و رسالت خود را عملی كردند.

اسماعیلی با بیان اینكه در استان اصفهان بالاترین مشاركت در ادوار 9گانه رخ داد، افزود: بالاترین میزان امنیت، صف های طولانی و صحت كامل 16 حوزه انتخابیه استان كه مورد به شورای نگهبان رسید، مورد توجه است.

به گفته وی، میزان مشاركت مردم شهرستان نایین 97 درصد، شهرستان نطنز 95 درصد، شهرستان اردستان 93 درصد و شهرستان سمیرم 91 درصد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.