محمد رشيد مشاور ارشد مالي ياسر عرفات رهبر سابق فلسطينيان با بيان اينکه جنبش فتح داراي حساب بانکي مخفي در اردن است گفت: محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين يکصد ميليون دلار پول دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، محمد رشيد که از سوي دادگاه فلسطين به اتهام اختلاس و پولشويي به 15 سال زندان و پرداخت جريمه ي پانزده ميليون دلاري محکوم شده است مي گويد جنبش فتح داراي حساب بانکي مخفي در اردن است و در آن بيش از 40 ميليون دلار پول وجود دارد.

محمد رشيد در چند روز گذشته با حملات شديد عليه محمود عباس و فرزندانش اعلام کرد که محمود عباس پسرانش بنام هاي طارق و ياسر فسادهاي مالي و اختلاس هاي زيادي دارند.

وي گفت: موجودي حساب بانکي محمود عباس به بيش از 100 ميليون دلار مي رسد و مي بايست در اين باره تحقيق شود.

محمد رشيد که يک کرد عراقي است و در زمان رهبري ياسر عرفات يکي از مشاوران ارشد مالي او بشمار مي رفت هم اکنون در يک نقطه اي از اروپا زندگي مي کند.

منابع خبري اعلام کرده اند که محمود عباس به سرويس اطلاعاتي و امنيتي خود دستور داده است تا محل زندگي و اختفاي محمد رشيد در اروپا ردگيري و مشخص شود.

يک روزنامه کويتي اعلام کرده است که رهبران خودگردان فلسطين با تلاش براي ترور محمد رشيد در اروپا قصد دارند مانع از برملا شدن اختلاس ها و فساد هاي مالي خود شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار