اوراق مشاركت روش سرمايه گذاري با ضريب اطمينان بالا است كه علاوه بر جمع آوري نقدينگي از جامعه و كنترل نرخ تورم، بازپرداخت آن توسط دولت تضمين شده هر سه ماه يكبار سود مشخصي به افراد پرداخت مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، سيد جلال افتخاريان كارشناس اقتصاد حمل و نقل در پاسخ به اين سوال در خصوص اينكه "چرا بايست افراد به جاي خريد سكه و دلار يا ديگر روش هاي سرمايه گذاري اوراق مشاركت بخرند ؟" گفت: اين روش هاي سرمايه گذاري كه شما نام برديد سرمايه گذاري در بازار كاذب محسوب مي شود كه با كوچكترين نوسان در بازار افراد سرمايه گذار دچار ضرر و زيان مي گردند در حاليكه اوراق مشاركت روشي با ضريب اطمينان بالا است كه بازپرداخت آن توسط دولت تضمين مي شود و افراد با حفظ سرمايه خود هر سه ماه يكبار سود مشخصي را دريافت مي كنند.
وي اضافه کرد: روش هايي چون خريد دلار و سكه سرمايه گذاري در بازار كاذب محسوب مي شود كه با نوسانات بازار افراد سرمايه گذار را دچار ضرر و زيان مي كند در حاليكه اوراق مشاركت روش سرمايه گذاري با ضريب اطمينان بالا است كه علاوه بر جمع آوري نقدينگي از جامعه و كنترل نرخ تورم، بازپرداخت آن توسط دولت تضمين شده و افراد با حفظ سرمايه خود هر سه ماه يكيبار سود مشخصي را دريافت مي كنند.
افتخاريان گفت: اين اوراق بي نام طراحي شده اند تا همانند پول نقد قابل انتقال و معامله باشند كه از اين جهت سرمايه اي قابل مبادله به حساب مي آيد.
اين كارشناس حمل و نقل مزيت اوراق مشاركت وزارت راه و شهرسازي را نسبت به ساير اوراق ارائه شده از سوي نهادهاي مختلف در تضمين بازپرداخت توسط دولت جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: با رشد شانزده درصدی در بخش حمل و نقل شاهد رشد 8 درصدی پیشرفت کشور خواهيم بود و مردم خواهند توانست با خريد اين اوراق علاوه بر كسب سود در رشد و توسعه كشور نيز نقش مهمي را ايفا كنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار