نسخه رسمی سیستم عامل اندروید 4 گوگل برای گوشی هوشمند گلکسی نوت منتشر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، گوشی هوشمند گلکسی نوت که لقب بزرگ‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند دنیا را تاکنون از آن خود کرده است، یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های در حال حاضر جهان و از جمله ایران است.

در این گوشی یک صفحه نمایش 5.3 اینچی super amoled به کار رفته است که در عین بزرگی از کیفیت بالایی هم بهره می‌برد.


اندروید 4 که جدیدترین سیستم عامل شرکت گوگل از این سری است با نام آیس کریم ساندویچ یا بستنی حصیری معرفی شده است. این سیستم عامل توانسته موفق ظاهر شود و جای پای بقیه سیستم عامل‌ها را از جمله سیمبین و به خصوص ویندوز فون را تنگ کند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ این سیستم عامل تا حدی خوب ظاهر شده است که بسیاری از کارشناسان موفقیت‌های جدید سامسونگ را به دلیل استفاده از این سیستم عامل می‌دانند. سامسونگ توانست با کنار زدن نوکیا، بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا شود.

البته گوگل هم به تازگی اعلام کرده است که به زودی نسخه‌ای از این سیستم عامل را با قیمتی پایین برای رایانه‌های شخصی تولید و معرفی خواهد کرد. قیمت احتمالی این سیستم عامل 60 دلار اعلام شده است. این قیمت قطعی نیست و احتمال تغییر در آن وجود دارد. به هر حال این کار به معنای وجود یک رقیب جدی و کار بلد برای مایکروسافت است که سال‌ها یکه تاز میدان تولید سیستم عامل رایانه در جهان بوده است.

گوشی گلکسی نوت به دلیل بزرگی صفحه نمایش همانند یک تبلت کارایی دارد . پردازنده 1.4 گیگا هرتزی و سیستم عامل روان و سبک اندروید استفاده از آن را آسان و لذت بخش کرده است. علاوه بر این وجود یک قلم با نام s pen در کنار صفحه نمایش لمسی نت برداری و یادداشت را به طور کامل برای کاربر فراهم کرده است . به راحتی امکان نقاشی و استفاده از آن به عنوان دفترچه یاداشت در کلاس درس ممکن است.

علاوه بر این گلکسی نوت از دوربین نسبتا بالا و با کیفیت 8 مگا پیکسلی هم بهره می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار