استفان لندمن، كارشناس و نويسنده آمريكايي، در گزارشي با اشاره به خشونت ها و جنايات روزانه نظاميان صهيونيست در سرزمين هاي اشغالي، اظهار داشت: اساس تشكيل اين رژيم، تبعيض و نژادپرستي بوده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري اوپدنيوز؛ لندمن افزود: در سال 2003 گزارش سازمان حقوق بشر حاكي از جنايات گسترده و پنهان پليس اسرائيل عليه شهروندان فلسطيني ساكن سرزمين هاي اشغالي بوده است. بيش از 40 هزار تن از مقاومان فلسطيني از خانه هاي خود ربوده و در زندانهاي صهيونيستي اسير شده اند.

طرح توسعه كشور يهودي طي 60 سال گذشته، عامل اصلي اقدامات جنايت بار و غير قانوني سران تل آويو بوده است. بر اين اساس، هر كشور، گروهك يا جنسيتي كه عليه اسرائيل فعاليت كرده و مخالف سياستگذاري هاي كلي آن باشند، به هر نحوي اعم از حمله نظامي، ترور، جاسوسي يا طرحهاي براندازانه، بايد از موضع مقاومت خارج شده و در صورت امكان، به جبهه متحدان اسرائيل ملحق گردد.

وي ادامه داد: بررسي ها و گزارشات محرمانه بسياري از موسسات خصوصي تحقيقاتي و اطلاعاتي كشورهاي مختلف، نشان مي دهد كه سرويس هاي جاسوسي و امنيتي اسرائيل با رسوخ به لايه هاي زيرين جامعه در كشورهاي مختلف، افكار عمومي را شستشو و آنرا در جهت اهداف بلندمدت خود، آموزش مي دهند.

كشاورزي، كارخانه ها، صنايع توليدي و صادراتي، بانكها، شركت هاي خصوصي و دولتي، رستورانها و هتل ها، بخشي از اموري است كه جاسوسان اسرائيلي، ماموريت نفوذ در آنها و ايجاد اخلال در آن به روشهاي مختلف را دارند.

دفتر مركزي آمار رژيم صهيونيستي در گزارش اخير خود آورده است؛ بيش از 100 هزار مقاوم فلسطيني تا سال 2030 آموزش ديده و در جنگها و مبارزات در سرزمين هاي اشغالي عليه نيروهاي اسرائيلي فعاليت خواهند كرد.

اين پيش بيني در صورت تحقق بسياري از اهداف و سياست هاي كلي كابينه تل آويو را از بين خواهد برد، بنابراين سران بايد با روشهاي گوناگون مانع وقوع چنين وضعيتي شوند.

اين كارشناس آمريكايي، در انتها خاطرنشان ساخت: ايالات متحده از اوايل حضور رژيم صهيونيستي در سرزمينهاي اشغالي، خود را بعنوان پشتيبان و حامي شماره يك اين رژيم معرفي نمود.

دولت آمريكا در دوره هاي مختلف اين اظهار خود را بطور كامل و همه جانبه عملياتي كرده و با وجود فقر و بحران مالي گسترده در ميان شهروندان خود، بسياري از بودجه هاي كشور را به تامين امنيت تل آويو يا اجراي دستورات جنگي لابي صهيونيستي در كشورهاي مخالف اين رژيم اختصاص داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار