نشست هاي سري براي متشنج کردن اوضاع لبنان با حضور برخي از لبناني ها و با حضور مسئولاني از رژيم صهيونيستي در رياض برگزار شده است.

 به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ، رشته هاي اين توطئه که مثل اختاپوس در همه جهات در حرکت است روز به روز مشخص تر مي شود. اين توطئه همه عناصر مقاومت را که بر عربيت خود اصرار مي ورزند و در مقابل طرح آمريکايي صهيونيستي در منطقه ايستاده اند در بر مي گيرد.
منابع آگاه عربي به روزنامه المنار فلسطين گفتند بيش از يک هفته پيش نشست هايي سري در رياض بين رهبران رده دوم گروه سمير جعجع و گروه سعد الحريري و مسئولان امنيتي و اطلاعاتي عربستان برگزار شده است تا برنامه هاي لازم براي به هم ريختن اوضاع لبنان و سيطره کامل بر برخي مناطق در اين کشور و ذخيره سلاح در آنها و پناه دادن به تروريست ها در آنجا بررسي شود.
منابع آگاه اعلام کردند برخي عناصر امنيتي اسرائيلي نيز در چارچوب هماهنگي ها بين اسرائيل و عربستان در اين نشست ها شرکت داشتند. هماهنگي هاي آنها به حدي رسيده است که هواپيماهاي جنگي اسرائيل در پايگاه هاي نظامي عربستان فرود آمده اند.
در بخش ديگري از گزارش آمده است: نکته جالب توجه ديگر که صحت خبر منتشر شده در المنار را تاييد مي کند اين است که شماري از فرماندهان شبه نظاميان جعجع و الحريري در هفته هاي گذشته به پاکستان، ليبي و قطر سفر کرده اند تا افراد مزدور را جذب و به لبنان منتقل کنند. مزدوراني که کار آنها جنايت است و به کسي که بيشتر پول بدهد وفادارتر هستند.
بدين ترتيب خطوط توطئه هاي که عليه نيروهاي مقاومت طراحي شده  بيش از پيش مشخص مي شود.
برچسب ها: نشست ، متشنج ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار