مجموعه نمایش "تلنگر" با مضمون آموزش غیرمستقیم اخلاق اجتماعی هر روز از شبکه آموزش پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش،مجموعه نمایشی "تلنگر"  سعي دارد گوشه‌اي از زندگي ايرانيان را در جامعه نشان دهد و تلنگري براي مرور دوباره زندگي و ترميم ارتباطات خانوادگي و اجتماعي باشد.
اين مجموعه نمایش  قصد دارد تلنگري باشد بر رفتارهاي غلطي كه در جامعه به عنوان هنجار درآمده اند يا هنجارهايي كه در جامعه مدرن از ياد رفته اند و در واقع براي تفهيم و آموزش غيرمستقيم مناسبات اخلاقي و اجتماعي از قصه و ساختار روايي بصري استفاده شده تا با استفاده بهينه از قدرت نمايش، اين مسائل آموزشي نيز به مخاطبان منتقل شود.سازگاری،حسد،غرور،سوء ظن،احترام ،خویشتن داری و...پیام های این مجموعه نمایش است.
همچنین درابتدای این مجموعه شعری که مناسبت با هر قسمت نمایش باشد پخش می شود.در آخر این مجموعه نیز حدیثی که حاوی پیام اجتماعی باشد تلاوت می شود.
شهروزابراهيمي، يوسف مراديان، محسن افشاني، مهدي اميني خواه، شراره رخام، سعيد پيردوست، مهدي صباعي، روشنك عجميان، آزاده رياضي، زنده ياد فاطمه طاهري، بيتا كرم خاني، مهدي صبايي، عليرضا عليا، امير مولوي، عليرضا رئيسي، ساناز كمالوند و... در آن نقش آفريني دارند.
"تلنگر" به تهیه کنندگی حسین برزگر و کارگردانی محمد درمنش در 30قسمت هر روز ساعت 13:10 از شبکه آموزش پخش می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار