شرکت الکترونیک برتر به ساخت دستگاه ماشين های بيهوشي و مانيتورهاي علائم حياتي بيمار می پردازد که با دریافت مجوز از وزارت بهداشت،‌ بانصف قیمت نمونه وارداتی در تعدادي از بيمارستان‌هاي كشور نصب و راه‌اندازي شده است.

خالقیان، مدیر روابط بین الملل پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:
شركت الكترونيك برتر كه از سال 1387 به عضويت پارك فناوري پرديس درآمده است، پس از تكميل بخشي از ساختمان مركز تحقيقات خود موفق به استقرار در بخش اراضي شد و فعاليت خود را به صورت رسمي در پارك فناوري پرديس آغاز کرد.
وی افزود:مركز تحقيقات شركت الكترونيك برتر در فضايي با زيربناي 1250 متر مربع واقع شده است. اين شركت فعاليت‌هاي تحقيقاتي و توسعه محصولات خود از جمله طراحي و ساخت دستگاه ماشين بيهوشي و مانيتورهاي علائم حياتي بيمار را در اين مركز به به عهده دارد.
وی تصریح کرد:مانيتورهاي علائم حياتي بيمار ساخت اين شركت در سايزهاي 12.5، 15 و 18 اينچ و با آخرين فناوري روز دنيا توليد مي‌شوند. همچنين دستگاه بيهوشي ساخته شده توسط شركت الكترونيك برتر با كسب دو استاندارد بيشتر از نمونه خارجي، موفق به دريافت مجوز از وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي شده و در حال حاضر با قيمتي نصف نمونه‌هاي وارداتي در تعدادي از بيمارستان‌هاي كشور نصب و راه‌اندازي شده است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.