يک عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به سياه نمايي اخير روزنامه شرق درباره اثرگذاري تحريم ها بر اقتصاد ايران گفت: در مقطع کنوني اروپا نيازمند جمهوري اسلامي بوده و آمريکا نيز با مشکل سوخت و انرژي مواجه است که اين موارد نشانگر تاثير منفي تحريم‌ها بر غرب است.

اسمعيل کوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سياه نمايي اخير روزنامه شرق درباره اثرگذاري تحريم ها در قبال ايران گفت: وزارت ارشاد بايد طبق آيين نامه رسانه اي با اين رسانه برخود کند و در صورت عمل نکردن به اين امر، کميسيون فرهنگي بدليل سياه نمايي و مصاحبه با فردي ضد انقلاب حساسيت نشان مي‌دهد.

 

وي با تکذيب تاثير تحريم ها بر ايران افزود: غربي ها همواره در رابطه با ايران دچار توهم هستند که اين امر تحليل اشتباه آنان درباره اثر گذاري تحريم ها بر جمهوري اسلامي را به همراه دارد و اين درحالسيت که ايران توانسته تحريم هاي غرب را به بهترين نحو مديريت کند.

 

اين عضو کميسيون امنيت ملي در پايان خاطرنشان کرد: در مقطع کنوني اروپا نيازمند جمهوري اسلامي بوده و آمريکا نيز با مشکل سوخت و انرژي مواجه است که اين موارد نشانگر عدم تاثير گذاري تحريم ها بر ايران و تاثير منفي آن بر غرب است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار