دبير كل انجمن اسلامي دانشجويان مستقل گفت: روند سهام عدالت از شروع پرداخت يارانه‌ها مسكوت مانده و با توجه به اينكه سهام ها در مالكيت مردم است، سود آن به دست مردم نمي رسد.

امير استكي دبير كل انجمن اسلامي دانشجويان مستقل كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تورم بالا و گراني هاي فزاينده در چند سال اخير مردم براي تأمين يك سري از هزينه هاي زندگي به يارانه ها وابسته شده اند و در اين زمينه برنامه ريزي هاي ماهانه اي را انجام داده اند كه اين امر قطعا وابستگي را بيشتر خواهد كرد.


وي با اشاره به مطالبات مردم از دولت خاطرنشان كرد: مشكلات دولت در تأمين نقدينگي يارانه ها و وابستگي جمعيت 70 ميليوني مردم به دريافت مبلغ واريزي، كفه ترازو را به سمت مردم سنگين كرده است كه دولت بايد زمان دقيق پرداخت يارانه ها را مشخص كند.


استكي در ارتباط با سهام عدالت گفت: متأسفانه روند سهام عدالت با شروع پرداخت يارانه ها مسكوت مانده و با توجه به اينكه سهام ها در مالكيت مردم است سود آن به دست مردم نمي رسد.


وي ادامه داد: طبق قرار بايد سالانه درآمد ثابتي از سهام عدالت به مردم پرداخت مي شد كه فقط يك بار نزديك انتخابات شاهد اين امر بوديم رسيدگي به مسئله سهام عدالت يكي ديگر از مطالبات مردمي است.


امير استكي افزود: از طرف دولت از يك سري پتانسيل ها براي اعمال فشار بر مردم ايجاد مي كند و از طرف ديگر مردم به خاطر وابستگي به يارانه ها حاضر به عقب نشيني از دريافت آن نيستند و براي بدست آوردن آن حاضر به انجام هر كاري هستند.


دبيركل آموزش اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در ارتباط باهدفمندي يارانه ها تصريح كرد: وابستگي مردم به يارانه ها براي مصالح كشور مضر است كه در اين خصوص دولت و مردم از طرفين اين ضرر و زيان به حساب مي آيند و مسئولين متخصصين امر بايد هرچه سريعتر در اين زمينه تدابير لازم را در تأخير واريز يارانه ها كه مردم را دچار مشكل مي كند اتخاذ كنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار