نماينده مردم مشهد و كلات گفت:در شرايطي كه جهان به صورت دو قطب كمونيستي و ليبرال دموكراسي بين دو ابرقدرت آمريكا و شوروي تقسيم شده بود، ملت ايران در روز 12 فروردين قدرت سومي را به عنوان انقلاب اسلامي در جهان معرفي كرد.


جواد آرين منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تحليل راي آري مردم به جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: 12 فروردين نماد تحقق ولايت مطلقه فقيه و مشروعيت يافتن جمهوري اسلامي به عنوان اولين حكومت مبتني بر مردم سالاري ديني است.
 

نماينده مردم مشهد و كلات، ادامه داد: 12 فروردين سال 58 ملت ايران با راي قاطع و بي نظير 98 و 2 دهم درصدي خود، ركورد بي سابقه اي را از مشاركت و حضور در يك رفراندوم سياسي براي انتخاب نوع حكومت ثبت كردند.
 

وي افزود: رهبري و زعامت امام راحل، جمهوري اسلامي را شكل داد و حكومت ديني به عنوان محتواي اصل در راس نظام سياسي ايران قرار گرفت.
 

آرين منش تصريح كرد: جمهوري اسلامي نماد آميختگي دين و سياست است و اين حكومت در طي سالهاي اخير به عنوان الگويي تمام عيار در راس انتخاب مردم كشورهاي تازه استقلال يافته خاورميانه قرار گرفته است.
 

عضو حزب موتلفه اسلامي، با بيان اينكه راي قاطع مردم در 12 فروردين 58 به حكومت ديني، تاثير بسياري در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي داشته است، اظهار داشت: حكومتي كه برپايه دين شكل گرفته، موفقيت هاي خود را مديون آرمانهاي ديني و توجه ملت ايران به مقدسات است، بنابراين ملت ايران همواره از اين آرمانهاي مقدس دفاع كرده و همچنان برپايه اين عقايد ايستادگي خواهند كرد.
 

آرين منش، در تحليل ديدگاه هاي ارزشمند امام خميني(ره) در مقابل نظريات ماركسيست، گفت: امام راحل عدم جدايي دين از سياست را مطرح و ملت ايران هم روز 12 فروردين حكومت ديني را با راي قاطع انتخاب كردند و اين در حالي است كه ديدگاه هاي ماركسيست مبتني بر اين است كه دين افيون ملت ها است.
 

وي ادامه داد: اسلام و ارزشهاي ديني رنگ ديگري به فضاي سياسي جهان داده و امروز تمام ملت هاي آزاده به اين نتيجه رسيده اند كه دين نه تنها محدوديت ايجاد نمي كند، بلكه عامل بيداري و خروش آنها عليه استكبار و ظلم است.
 

نماينده مردم مشهد و كلات خاطرنشان كرد: روز 12 فروردين 58، در شرايطي كه جهان به صورت دو قطب كمونيستي و ليبرال دموكراسي بين دو ابرقدرت آمريكا و شوروي آن زمان تقسيم شده بود، ملت ايران قدرت سومي را به عنوان انقلاب اسلامي در جهان معرفي كردند.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار