سومین دوره مسابقات کشوری دومینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر پایان یافت.

 

به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف سومین دوره مسابقات کشوری دومینو با معرفی و تقدیر از هفت تیم برگزیده در بخش‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان رسید.
رقابت تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در حالی به پایان می‌رسید که کمیته داوران پس از ارزیابی و سنجش طرح‌ها، ریزش مهره‌ها، کارکرد مکانیزم‌ها و البته ذوق هنری به کار رفته در چیدمان مهره‌ها برگزیدگان بخش‌های دانشجویی تاپلینگ، دانش‌آموزی و رکورددار دومینو استکینگ را معرفی کرد.

تیم‌های «domino» از دانشگاه تهران، «کف» از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، Yazd iust از دانشگاه علم و صنعت، «دامون» از دانشگاه‌های خواجه نصیرالدین طوسی و تهران و Unknown از دانشگاه امیرکبیر در بخش دانشجویی تاپلینگ رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کرده و به ترتیب برنده‌ 700، 500، 300، 200 و 100 هزار تومان جایزه این دوره از مسابقات کشوری دومینو شدند. همچنین در بخش دانش‌آموزی، تیم جابرابن حیان از شهر اصفهان در بین هشت تیم شرکت‌کننده در این بخش رتبه نخست را به خود اختصاص داده و جایزه 200 هزار تومانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در بخش دومینو استکینگ که تیم‌ها باید ابتدا یک مهره را به صورت عمودی بر روی زمین قرار داده و در ادامه مابقی مهره‌ها را به صورت افقی بر روی آن قرار دهند و ملاک رقابت، تعداد مهره‌ها است، علی پرهیزکار با ثبت رکورد 1550 مهره به صورت تک‌نفره، نام خود را به عنوان رکورددار دومینو استکینگ سومین دوره مسابقات کشوری دومینو ثبت کرد./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار