تيم تراكتور سازي براي برپايي اردوي تداركاتي، جمعه هفته جاري راهي كشور تركيه مي شود.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

احمد ابهران، مدير اجرايي اين تيم مقدمات اردوي يك هفته اي تراكتوري ها در شهر آنتالياي تركيه را فراهم كرد تا بازيكنان اين تيم در اين اردوي تفريحي – ورزشي آمادگي روحي و بدني لازم براي ادامه مسابقات را بيابند.

تراكتوري ها در اين اردو از سوي مدير عامل باشگاه نفري 200 دلار پول توجيهي مي گيرند تا در طول سفر خرج كنند تراكتوري ها در نظر دارند در مدت اقامت در تركيه 2 بازي دوستانه برگزار كنند.

* تراكتور اواخر اسفند پول مي گيرد

مسئولان باشگاه تراكتور سازي اواخر اسفند سال جاري 8 تا 10 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان اين تيم را پرداخت مي كنند.

اعتراض برخي از بازيكنان تراكتورسازي به عدم دريافت پول و مطالبات شان در آستانه سال نو باعث شد تا مسئولان باشگاه به آنها وعده دهند تا قبل از سال نو مقداري پول بين بازيكنان تقسيم كنند.

طبق رايزني هاي مسئولان اين باشگاه اين پول اواخر اسفند به تراكتورسازان مي رسد و آنها مي توانند با پرداخت بخشي از قراردادها رضايت بازيكنان اين تيم را جلب كنند.

* قلعه نويي با تاخير مي آيد

تمرينات تيم تراكتورسازي از ديروز آغاز شده ولي امير قلعه نويي با تاخير به تبريز آمده و در تمرينات شركت مي كند اين مربي كه براي رسيدگي به پاره اي از مشكلات شخصي راهي تهران شده بود از فردا سوم اسفند در تمرينات اين تيم شركت مي كند اين در حالي است كه تمرينات تراكتور سازي طبق برنامه از دوشنبه آغاز شد و ستار همداني و غلام باغ آبادي تمرينات اين تيم را زير نظر داشتند.

گفتني است، سرمربي تراكتورسازي فردا به تمرينات ملحق مي شود و بعد از زير نظر گرفتن تمرينات در تبريز توسط وي، اين تيم جمعه پنجم اسفند با پرواز مستقيم از تبريز راهي تركيه مي شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار