سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: نوگرايي در ليست جبهه پايداري را نقطه قوت و سرمايه اي براي انقلاب اسلامي مي دانيم.

كامران باقري لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛در ارتباط  با ليست جبهه پايداري در شهرستان ها گفت: جبه پايداري با توجه به شاخص هاي مورد نظر و با حساسيت و وسواس سوابق افراد را بررسي كرده و تا امروز در 25 استان تعدادي از اسامي را به عنوان ليست پيشنهادي در پيشگاه مردم قرار داده است.


سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تاكيد كرد: فهرست جبهه پايداري، تنها فهرستي پيشنهادي است وما تلاش كرديم به عنوان مشاور امين، كساني كه براي ترويج گفتمان انقلاب اسلامي توانسته اند موثر تر عمل كنند به مردم معرفي كنيم .

وي با بيام اينكه توقع داريم مردم با بررسي هايي كه انجام مي دهند و با نگاه تكليف مدارانه از بين فهرست هاي مختلف بهترين را انتخاب كنند، تاكيد كرد: پيش از اينكه موضوع فهرست ها مهم باشد حضور پر شور و با انگيزه مردم در صحنه انتخابات اهميت دارد.


باقري لنكراني در ارتباط با ليست تهران گفت: همانطور كه در دولت نهم شاهد نوگرايي و حضور بيشتر جوانان در صحنه مديريت كشور بوديم ، در فهرستي كه براي مجلس نهم تقديم مردم كرديم به بحث جوان گرايي و استفاده از رويش هاي انقلاب و كساني كه در عرصه هاي مختلف كارآمدي خود را به اثبات رسانده اند تاكيد داشته ايم.


وي افزود: چهره هايي در فهرست جبهه پايداري حضور دارند كه شايد با ديگر فهرست ها متفاوت باشند اين را نقطه قوت و سرمايه اي براي انقلاب اسلامي مي دانيم.


باقري لنكراني در تشريح مواضع گفتمان جبهه پايداري گفت: آنچه در گفتمان جبهه پايداري دنبال مي كنيم وفاداري به مردم با تكيه بر باورها و اعتقادات اصيل  انقلابي  است.


وي با بيان اينكه مجلس خانه مردم است و بايد مطالبات مردم را به خوبي پاسخ دهد گفت: امروز بخش مهمي از مطالبات در عرصه هاي اقتصادي است.


سخنگوي جبهه پايداري خاطر نشان كرد: در عرصه هاي اقتصادي متاسفانه بعضي راه حل را در مدل هاي توسعه اي غربي محور و التذاد جويانه دنبال مي كنند در حاليكه مدل مبتني بر  تفكرات ديني در كشور ما مي تواند رفاه،‌توزيع مناسب و عدالت را به ظهور برساند به همين دليل در فهرست جبهه پايداري تعدادي از اقتصاددانان مسلمان حضور دادند واميدواريم بتوانند در مجلس مشكلات را حل بكنند./ش4
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار