بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با حضور27 کشور از امروز تا 27 بهمن ماه تا 30 این ماه در سالن فدراسیون بدمینتون برگزار می شود.

فریبا مددی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات بیست و دومین دوره از مسابقات بین المللی دهه فجر است که در تقویم کنفدراسیون بدمینتون به نام فجر ایران ثبت شده است و ما در حال حاضرمیزبان 27 کشور خارجی هستیم.

وی در ادامه افزود: از میان بدمینتون بازان 8 ملی پوش خارجی رنک زیر 70 دارند که این امر نشان از سطح بالای مسابقات دارد و در میان ملی پوشان ایرانی نیز نگین امیری پور با رنک 245 بالاترین رتبه را دارد.

مددی در خصوص رقبای حاضر در این عرصه عنوان کرد: قدرترین تیم حاضر کانادا است که در بخش یک نفره رنک 45 و در دو نفره رنک 25 را دارد و سال گذشته نیز قهرمان هر دو بخش شدند هم چنین یونان، مکزیک ، فرانسه، هند، ژاپن، آفریقای جنوبی و ترکیه از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون در پایان تاکید کرد: در این مسابقه 8 جوان و نوجوان و 8 بزرگسال ایرانی حضور دارند و حضور جوانان و نوجوانان در کسب تجربه آنها موثر است، همچنین ملی پوشان ایرانی با توجه به تجربه و حضور کمشان نسبت به خارجی ها خیلی خوب هستند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار