سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمایش مؤمنانه با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا با محوریت مسجد در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست خبری با محوریت رزمایش کمک مؤمنامنه گفت: این رزمایش به فرمان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) برای کمک به نیازمندانی که به خاطر ویروس منحوس کرونا به مشکلاتی برخورد کردند، با رمز یاصاحب‌الزمان، نیمه شعبان در کشور کلید خورد.

او اهداف دیگر این رزمایش را به نمایش در آمدن صحنه کمک‌های مردمی برای نیازمندان و جمع‌آوری و جهت‌دهی کمک‌های مردمی عنوان کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه این رزمایش برپایه مسجد محوری است، افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش کمک مومنانه با محوریت مسجد و با تشکیل قرارگاه امام حسن (ع) تشکیل شد.

او استفاده از همه ظرفیت‌های بسیج در این رزمایش را برجسته‌ترین کار دانست و بیان کرد: در این رزمایش هر چه در شهرستان و محله جمع آوری می‌شود،  توزیع آن در همان منطقه صورت می گیرد. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید ویروس کرونا باعث فراموشی مسئولیت اجتماعی افراد نسبت به هم‌نوعانشان شود و با رعایت بهداشت باید به نیاز‌مندان کمک کنیم، گفت: این رزمایش قرارگاهی است و  به صورت هم‌افزا خواهد بود تا کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا به‌صورت مساوات تقسیم شود و اگر این اتفاق بیفتد، خاطره خوبی از انسان به جای خواهد گذاشت. 

 او با بیان اینکه این قرارگاه روز گذشته در استان کرمان تشکیل شد، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات ابتدایی ما شناسایی افراد نیازمند هر محله است و اقدامات پایگاه‌ها باید در مسجد صورت گیرد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.