سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در مرحله نخبگان مسابقات قرآن، عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب ۱۹ مقام برتر مرحله نخبگان جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان توسط دانش آموزان ناحیه یک اهواز خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله نخبگان جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان خوزستان به میزبانی شهرستان رامهرمز، گفت: این جشنواره به مدت ۳ روز و در مقاطع متوسطه اول و دوم و در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشاء نماز برگزار گردید.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز با شرکت در این مسابقات توانستند که ۱۹ رتبه برتر را از آن خود کنند، افزود: در بخش پسران ۴ مقام اول، ۴ مقام دوم و ۳ مقام سوم و در بخش دختران ۳ مقام اول و ۲ مقام دوم و ۳ مقام سوم کسب کردند.

موسوی اصل، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی - تخصصی قرآن و عترت توسط معاون پرورشی این ناحیه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صورت گرفته به منظور موفقیت دانش آموزان دانست و بیان داشت: احمد سواعدی پایه هشتم در رشته حفظ عمومی رتبه سوم، مهدی سواری در پایه نهم و در همین رشته مقام دوم را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه امیرمحمد شهریاری در پایه دهم و در رشته تفسیر قرآن کریم مقام اول و حسین عباسی در پایه دوازدهم و در رشته اذان رتبه دوم را از آن خود کردند، تصریح کرد: ابوالفضل مرتضوی در پایه هشتم و در رشته صحیفه سجادیه رتبه سوم و علی شموسی در حفظ ۵ جزء متوسطه دوم مقام سوم و مهدی هلیجی در حفظ ۱۰ جزء متوسطه دوم رتبه دوم وعلی لطیفی در رشته حفظ ۲۰ جزء متوسطه دوم رتبه دو و آقای حسن براجعه در رشته حفظ کل متوسطه دوم رتبه اول را ازآن خود کردند.

وی با اشاره به رشته انشاء امام زمان (عج) اذعان داشت: محمد مهدی احمدی در پایه هفتم رتبه اول و یونس حمیدی پایه یازدهم نیز به مقام اول انشاء نماز دست پیدا کردند.

سید جاسم موسوی اصل با اشاره به اینکه در دانش آموزان دختر نخبه قرآنی ناحیه یک اهواز در این مسابقات با ۸ رتبه افتخار آفرینی کردند، بیان کرد: هاجر علوانی پور پایه هشتم در رشته حفظ عمومی قرآن کریم رتبه سوم و مریم السادات علوی نیا پایه دوازدهم و در رشته حفظ عمومی رتبه سوم، فاطمه میرشکار پایه یازدهم در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم، و فاطمه بلاسم پایه نهم در رشته نهج البلاغه رتبه اول و زهرا ستاری نژاد پایه دوازدهم در رشته نهج البلاغه رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در رشته انشاء امام زمان (عج) خانم فاطمه شموسی به رتبه سوم پایه هفتم و خانم مهشید فرهادی به رتبه دوم پایه هشتم و معصومه شیرمردی در رشته انشاء نماز رتبه اول پایه یازدهم را کسب کرد.

انتهای پیام/گ

پایان مسابقات قرآن با درخشش دانش آموزان اهوازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.