سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیائومی تولید گوشی می ۹ را افزایش داد

لی جون، مدیر عامل شیائومی با انتشار پستی در Weibo از افزایش تولید گوشی‌ می ۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی در چند سال اخیر در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند خوش درخشیده است. گوشی شیائومی می ۹ - Mi 9 تمام گزینه‌های جذاب یک گوشی پرچمدار را برای سال ۲۰۱۹ دارد. پردازنده Snapdragon 855، دوربین سه‌گانه و یک صفحه نمایش OLED بسیار جذاب از ویژگی‌های عالی این محصول شرکت شیائومی هستند. با توجه به این امکانات و برچسب قیمت ۵۰۰ یورویی، تقاضای بالای کاربران برای خرید این دستگاه از روزی که در ماه فوریه گذشته عرضه شد، اصلا تعجب آور نیست.

مسئله‌ای که در فروش این حجم بالا از پرچمدار شیائومی وجود داشت این بود که این شرکت توانایی پاسخگویی به تعداد مورد نظر را نداشت و به همین دلیل همیشه فروش آن محدود بود. اما به نظر می‌رسد این مشکل هم توسط لی جون، مدیر عامل شیائومی، حل و فصل شده باشد زیرا این فرد با انتشار پستی در Weibo افزایش ظرفیت تولید محصولات را تائید کرده است.

در هفته گذشته، فروش Mi 9 به بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه رسید، البته این عدد برای هر دو دستگاه Mi 9 معمولی و برادر کوچکتر آن Mi 9 SE است. با توجه به صحبت‌های مدیر عامل شرکت شیائومی تولید این محصولات در اوایل ماه مارس با مشکلاتی مواجه شده بود.

لی جون، بدون گفتن جزئیات ماجرا، اطمینان داد که مشکلات تولید این شرکت حل شده است و در حال حاضر شیائومی آماده است که بیش از ۱ میلیون گوشی می ۹ را در هر ماه بفروشد. Mi 9 Explorer / Transparent Edition هنوز عرضه جهانی خود را شروع نکرده است، اما با توجه به افزایش تولید محصولات این شرکت ممکن است افزایش تولید برای این دستگاه نیز رخ بدهد.


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی هوشمند Redmi Pro 2 لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

تولید گوشی جدید  شیائومی افزایش یافت

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.