سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان مطرح کرد؛

خبرنگاران تاریخ نگاران کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان گفت : خبرنگاران تاریخ نگاران کشور هستند و آیندگان با استفاده از نوشته های آنها، در مورد ما قضاوت خواهند کرد.

حجت الاسلام فتحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، با بیان اینکه کار خبرنگاران وقایع نگاری و روز نگاری است اما در واقع تاریخ نگاران کشور هستند و آیندگان با استفاده از نوشته های امروز خبرنگاران ، در مورد ما قضاوت خواهند کرد ، اظهار داشت : لازم است نهایت دقت نظر در انتشار اخبار و مطالب رسانه ای  لحاظ شود ، چون نگارنده ی هر مطلبی ، در دنیا و آخرت مسئول نوشته هایش است.

وی با اشاره به ظلم ها و بی بند و باری های حکومت طاغوت شاهنشاهی، تاکید کرد : باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود ، تلاش کنیم که واقعیت ها‌ را نشان دهیم و ماهیت اصلی این نظام مقدس و  دشمنان آن را ، برای مردم آشکار سازیم.

فتحی با بیان اینکه لازم است عملکرد همه حوزه ها و ابعاد انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود تا آنها از دستاورد های مختلف این نظام ، مطلع شوند ، افزود : باید موضوعات مهمی که تاکنون به گوش جوانان نرسیده است را برای آنها بازگو کنیم تا بر همگان روشن شود که انقلاب شکوهمند اسلامی ، پیشرفت های زیادی کرده و اوج گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان بوکان با یادآوری اینکه حکومت اسلامی برای مٶمنان یک نعمت بزرگ است و  بزرگترین نعمت نیز ،  شکر نعمت است ، تصریح کرد : همه باید  برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنیم  و قطعاً در صورت اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در همه بخش ها ، اقتصاد ایران در ردیف برترین اقتصاد های جهان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام فتحی در پایان اذعان داشت : اگر امروزه می بینید که رئیس جمهور آمریکا ، به کرات در سخنرانی های خود نام جمهوری اسلامی ایران را به زبان می آورد ، این نشان دهنده بزرگی انقلاب است و قطعاً انقلاب اسلامی  به تمام نقاط جهان صادر شده است.

انتهای پیام/م

نقش پررنگ خبرنگاران در تاریخ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.