مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر آذربایجان غربی از اجرای ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جواد زاهدی مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر و مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته کودک و نوجوان در قالب یکصد عنوان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی، شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
 
زاهدی افزود: در برنامه‌های کمیته کودک و نوجان دهه فجر ۷ نهاد شامل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارشاد و صداسیما مشارکت دارند.
 
وی اظهار کرد: از مجموع برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر ۴۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مختص به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد که در ۱۷ شهرستان و ۳۵ مرکز ثابت و سیار روستایی و شهری در ایام دهه فجر اجرا خواهند شد.
 
زاهدی کشیدن نقاشی توسط کودکان بر روی پارچه ۴۰ متری به مناسبت چهلمین بهار انقلاب با موضوع "طر‌هایی از انقلاب"، برگزاری چهارمین همایش "کبوتران کوچه ما" و اجرای مرحله استانی طرح " سخنوران نوجوان را از مهمترین برنامه‌ها در ایام دهه فجر عنوان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط کمیته کودک و نوجوان

برچسب ها: دهه فجر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.