معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری بیش از ۲۰۰۰ برنامه توسط کمیته نیر‌های مسلح وبسیج استان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ پاسدار تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جمع اصحاب رسانه با تسلیت ایام فاطمیه گفت:دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است ودشمن نهایت تلاش خود را می‌کند تا نتوانیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم، اما این آرزو را به گور خواهند برد و جشن‌های ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور وشکوه مثال زدنی گرامی داشته‌می شود.

وی بابیان اینکه کمیته نیرو‌های مسلح و کمیته بسیج ستاد دهه فجر آذربایجان غربی ۶۳عنوان برنامه را به مناسبت دهه فجر در استان اجرا خواهند کرد یاد آور شد:این برنامه‌ها درقالب ۲۰۰۰ مورد برنامه در ۱۷ شهرستان استان به اجرا در می‌آیند.

سرهنگ پاسدار نجمی رژه موتور سواران نیرو‌های مسلح در سطح شهر، غبار روبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری همایش وحدت نیرو‌های مسلح ومسابقات ورزشی بین یگان‌های نیرو‌های مسلح و شرکت در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح در ایام دهه فجر ۹۷ برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان در خصوص برنامه‌های کمیته بسیج نیز گفت:برپایی نهضت روشنگری وتبیین دستاورد‌های انقلاب برای مردم در سطح استان مهم‌ترین رویکرد کمیته بسیج در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است و در این راستا افتتاح نمادین ۴۰پروژه عمرانی بسیج سازندگی، اعزام ۴۰گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق محروم استان، وآغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۲۰۰پروژه محرومیت زدایی در استان همزمان با آغاز اجرای ۴۰هزار پروژه در سطح کشور از برنامه این کمیته در دهه فجر سال ۹۷ در استان است.

 

انتهای پیام/ی

 

اجرای ۴۰هزار پروژه در دهه فجر سال ۹۷

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.